5 kroků k vytvoření autentické atmosféry v hospodě

5 kroků k vytvoření autentické atmosféry v hospodě  

 

Jak ovlivňuje výzdoba atmosféru a nábytek vaší restaurace,hospody,Nočních podniků .

Jeden z klíčů k udržení stávajících zákazníků - přitahování nových - se nachází ve vaší atmosféře. Zde je pět tipů, které mohou manažeři využít k vytvoření autentické atmosféry v restauraci,hospodě nebo Nočních podniků.

 

 1.Proveďte svůj výzkum

Zjistěte všechny věci, které vaše místo dělá lépe než vaši soupeři. Nabízíte širší nabídku potravin? Specializujete se na určité nápoje, které nejsou k dispozici jinde? Jsou vaše ceny stejné nebo nižší než konkurenti? Buďte si také vědomi svých omezení.

2.Obsluha se dotýká      

 Zákaznický servis je zásadní pro všechny formy podnikání a není vyloučen sektor restaurací ,hospod ,nočních klubů: první bod kontaktu mezi serverem a zákazníkem je kritický. Schéma, které bylo spuštěno před několika lety, nabízí po absolvování národní kvalifikaci, která pomáhá jak zaměstnancům, tak zaměstnavateli. Čím více odborníků máte v oboru, tím lepší zákaznický servis vašeho podniku může poskytnout

3.Sociální interakci

Hospody prospívají sociální interakci a jako taková je na manažerech a majitelích, aby vytvořili prostředí, kde může konverzace plynout tak rychle jako nápoje. Můžete začít experimentovat s hudebním a hudebním žánrem v různých dnech. Umožňuje vaše zařízení lépe tišší a modernější hudbu během dne? Potřebujete zvýšit hlasitost v pátek večer, abyste získali sílu prodeje nápojů? Dokonce potřebujete hudbu i mimo špičku? Začněte vytvářet poznámky a uvidíte, jak reagují vaši zákazníci.

4.Hudba na pozadí

Hospody prospívají sociální interakci a jako taková je na manažerech a majitelích, aby vytvořili prostředí, kde může konverzace plynout tak rychle jako nápoje. Můžete začít experimentovat s hudebním a hudebním žánrem v různých dnech. Umožňuje vaše zařízení lépe tišší a modernější hudbu během dne? Potřebujete zvýšit hlasitost v pátek večer, abyste získali nápoje? Dokonce potřebujete hudbu i mimo špičku? Začněte vytvářet poznámky a uvidíte, jak reagují vaši zákazníci.

5.Poslouchejte zpětnou vazbu

Poslouchání zpětné vazby - jak negativní, tak kladné - od hráčů je zásadní pro vývoj vaší společnosti. Znát jejich hlas dělá rozdíl v čistotě, kvalitě, servisu, údržbě, atmosféře a dalších oblastech hospody pomáhá jejich klid a umožňuje hospody udržovat nebo zlepšit jejich služby. Pokud provedete změnu, která se objeví v důsledku průzkumu, fokusu, komentáře sociálních médií nebo jiné platformy, upevní vztah mezi zákazníkem a obchodem.

 

Správná atmosféra je rozhodující pro to, kde může vytvořit nebo přerušit provoz, bez ohledu na investice a rekonstrukci. Nakonec manažery potřebují přemýšlet o třech věcech - pití, pití a životním prostředí. Při stravování těchto tří kategorií by se autentická atmosféra měla vyvíjet přirozeně.


Proč neposkytnout jeden z týmů na adrese haveit.cz na telefonu 720 244 214, abyste zjistili, jak vám můžeme nabídnout dokonalé zarámované obrazy a zrcadla pro zlepšení atmosféry ve své restauraci hospodě, klubu nebo hotelu.


Zanechat komentář

Upozorňujeme, že komentáře musí být schváleny ještě před zveřejněním